Problemski zadaci
(prvi do peti zadatak)
Preporučujem da učenik radi zadatke koje želi i koliko želi.
Ako želi da netko bude pored njega dok radi - udovoljite i toj želji.
Rješenja su točnija ako se rješava koristeći papir i olovku.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Prvi zadatak (naša oznaka zadatka je P1):
Zbroj 5 uzastopnih prirodnih brojeva je 565. Koliko iznosi najveći od njih?
Točno rješenje možete pogledati u sljedećem filmu (slika je simbolična, nema veze sa zadatkom):
VIDEO
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Drugi zadatak :
Kada je majci bila 31 godina, sin je imao 8 godina.
Sad je majka dva puta starija od sina.
Koliko je sada sinu godina?
Točno rješenje možete pogledati u sljedećem filmu:
VIDEO
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Treći zadatak :
Otac je stariji od sina tri puta, a sin je stariji od sestre tri puta.
Koliko je godina ocu ako je zbroj njegovih godina i kćerinih godina 50?
Točno rješenje možete pogledati u sljedećem filmu (slika je simbolična, nema veze sa zadatkom):
VIDEO
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Četvrti zadatak :
Trećina stupa je u zemlji, polovina u vodi, a iznad vode viri 150 cm. Kolika je ukupna duljina stupa?
Točno rješenje možete pogledati u sljedećem filmu (slika je simbolična, nema veze sa zadatkom):
VIDEO
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Peti zadatak :
Kada je učenik pročitao polovicu knjige i još 20 strana ostalo mu je još da pročita trećinu knjige.
Koliko stranica ima knjiga?
Točno rješenje možete pogledati u sljedećem filmu (slika je simbolična, nema veze sa zadatkom):
VIDEO
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Za povratak na prethodnu stranicu kliknite
ovdje»